05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 04 مرداد 1391
اعتبار ۸ هزارمیلیارد ریالی برای رفاه كارت مهندسین ساختمان

  اعتبار ۸ هزارمیلیارد ریالی برای رفاه كارت مهندسین ساختمان

امتیاز: Article Rating
بر اساس تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان و شركت فروشگاه های زنجیره ای رفاه محقق شد
 تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان كشور و شركت فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای ارائه تسهیلات رفاهی به جامعه مهندسین ساختمان با 8 هزار میلیارد ریال اعتبار و ضمانت امضا شد.
 به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان كشور در این مراسم كه با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان كشور, مدیرعامل شركت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اصحاب رسانه برگزار شد مهندس سیدمهدی هاشمی گفت: بر اساس این تفاهم نامه، "رفاه كارت مهندسین" كه می تواند تا سقف 7 میلیون تومان اعتبار داشته باشد، در اختیار اعضای باشگاه مهندسین ساختمان قرار می گیرد.
وی افزود: با توجه به رتبه مهندسان و نوع فعالیتشان، رفاه كارت هایی با یك و نیم میلیون تا 7 میلیون تومان اعتبار برای آنها صادر می شود. به طور مثال یك فارغ التحصیل در نخستین روز عضویت خود در سازمان نظام مهندسی ساختمان كشور در صورت تمایل می تواند رفاه كارت تا سقف یك و نیم میلیون تومان دریافت كند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان كشور ادامه داد: اولین مرحله واگذاری رفاه كارت به مهندسین از جمله طرح هایی بود كه چندی پیش در پانزدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان كشور در كرمانشاه به تصویب رسید. این كارت رفاهی در آینده نزدیك برای ارائه سایر خدمات به مهندسین نیز مورد استفاده خواهد بود.
هاشمی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: نظام مهندسی ساختمان كشور بزرگترین سازمان مردم نهاد تخصصی است كه حدود 250 هزار عضو دارد و تا كنون 70 هزار نفر از این تعداد عضو باشگاه مهندسین شده اند. 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا باشگاه مهندسین اعتبار و بودجه خاصی را از سازمان نظام مهندسی ساختمان كشور دریافت می كند اظهار داشت: باشگاه هیچ اعتباری از سازمان دریافت نمی كند. باشگاه مهندسین در حقیقت مجموعه ای است كه از عضویت مهندسان هویت می گیرد.
محمدرضا رشیدی  مدیرعامل شركت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه  نیزدر این مراسم گفت: به اعتبار این تفاهم نامه، كارت های اعتباری در اختیار جامعه مهندسان ساختمان كشور قرار می گیرد.
وی افزود: شركت فروشگاه های زنجیره ای رفاه چندی است كه خدمات الكترونیكی و اینترنتی از جمله صدور و ارائه رفاه كارت را در دستور كار دارد. بسیاری از هموطنان و نیز تعداد زیادی از سازمان ها و نهادها از این خدمات استفاده می كنند.
رشیدی ادامه داد: 200 فروشگاه زیرمجموعه شركت رفاه و نیز 500 عامل ما در استان ها و شهرهای مختلف آماده ارائه خدمات به دارندگان رفاه كارت هستند.
میثم جعفری رییس هیات مدیره باشگاه مهندسین نیز اظهار داشت: این باشگاه از اسفندماه سال گذشته تاسیس شد و خدمات مختلفی در حوزه های رفاهی، بیمه ای، فرهنگی، گردشگری، علمی و پژوهشی به اعضای خود ارائه می دهد.
وی افزود: تا كنون 70 هزار مهندس عضو این باشگاه شده اند و از امكانات و خدمات آن استفاده می كنند.
جعفری همچنین با اشاره به نحوه استفاده مهندسان عضو باشگاه از رفاه كارت گفت: تامین اعتبار این تفاهم نامه بر عهده شركت فروشگاه های زنجیره ای رفاه است. روند صدور و ارائه كارت نیز به این صورت است كه باشگاه مهندسین، كارت ها را از شركت رفاه دریافت كرده و در اختیار سازمان های نظام مهندسی استان ها قرار می دهد تا به مهندسان متقاضی عضو باشگاه تحویل شود.
رییس هیات مدیره باشگاه مهندسین ادامه داد: پس از تحویل كارت ها به مهندسان و صدور معرفی نامه، كارت ها تا سقف اعتبار یك ساله شارژ می شود؛ به این صورت كه مهندسان می توانند كالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساط دو تا 12 ماهه از فروشگاه های زیرمجموعه و عامل رفاه تهیه كنند. ضمانت بازپرداخت اقساط نیز بر عهده باشگاه مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان است و البته از متقاضیان استفاده از این تسهیلات نیز ضمانت های لازم دریافت خواهد شد.
وی درباره كارمزد این تسهیلات هم گفت: كارمزد تسهیلات یك درصد به ازای هر ماه است. به طور مثال اگر فردی از اقساط شش ماهه برای خرید كالا استفاده كند، كارمزد آن شش درصد خواهد بود. 


روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • اعتبار ۸ هزارمیلیارد ریالی برای رفاه كارت مهندسین ساختمان
ثبت امتیاز