05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 26 مهر 1390
هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان برگزار گردید

  هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان برگزار گردید

امتیاز: Article Rating
هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور تولید کنندگان صنعت ساختمان سراسر ایران در محل دائمی نمایشگاه های استان از 21 لغایت 25 مهر ماه با همکاری مشترک شرکت نمایشگاههای بین المللی زاهدان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید .
عصر دیروز مورخ 25/07/90در جلسه اختتامیه این نمایشگاه مهندس بیجار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان از مدیریت محترم شرکت نمایشگاه های بین الملی استان و کلیه تولیدکنندگان صنعت ساختمان در برگزاری نمایشگاه تقدیر و تشکر نمودند و بیان داشتند این نمایشگاه و نمایشگاه های مشابه محل عرضه مصالح و تکنولوژی های ساخت ساز نوین و آشنایی جامعه با توانمندی ها و امکاناتی است که در بخش ساختمانی به کار می رود . مهندس بیجار اظهار داشته با توجه مصرف بالای انرژی در کشور باید در طراحی و ساخت ساز ساختمان از کلیه مصالح کاهش معرف انرژی استفاده نمایم که این نمایشگاه فرصتی مناسب جهت ارائه مصالح و تکنولوژی مورد نظر بوده است.
مهندس محمدرضا براهوئی مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان در این جلسه ابراز داشت : ضمن تشکر از حمایت های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از کلیه تولیدکنندگان صنعت ساختمان در داخل و خارج استان تقدیر و تشکر نمودند و بیان داشتند پروژه جدید سوله نمایشگاه ها در حال احداث می باشد که بزودی قابل بهره برداری است .
درپایان به کلیه تولیدکنندگان صنعت ساختمان به رسم یاد بود لوح سپاس ارائه شد

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان




اشتراک گذاری
تصاویر
  • هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان برگزار گردید
ثبت امتیاز