05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 تیر 1390
مراسم تقدیر و تشکر از ورزشکاران سازمان

  مراسم تقدیر و تشکر از ورزشکاران سازمان

امتیاز: Article Rating

عصر روز سه شنبه مورخ 21/04/90 با حضور ریاست سازمان از ورزشکاران اعزامی به اولین المپیاد ورزشی نظام مهندسی ساختمان کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.
ابتدا جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز و جناب آقای مهندس سید محمد مصطفوی سرپرست تیم اعزامی و مسئول کمیته رفاه سازمان گزارشی از روند مسابقات ارائه داشتند و نقطه نظرات خود را در رابطه با پیشرفت برنامه های ورزشی و رفاهی سازمان بیان نمودند .
مهندس بیجار ریاست سازمان ضمن حضور در این جلسه از حضور ورزشکاران سازمان در اولین المپیاد ورزشی نظام مهندسی کشور که منجر به کسب مدال برنز و مقام سوم در رشته تفنگ بادی و رتبه پنجم در رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی و رتبه ششم کشوری در مجموع رشته ها را مایه مباهات جامعه مهندسی استان دانست و ابراز داشتند همانطور که سازمان نظام مهندسی استان توانسته در بین سایر استانها به لحاظ عملکرد از بین کلیه استانها در جایگاه هفتم کشوری قرار بگیرد ورزشکاران عزیز سازمان هم می توانند در برنامه های آتی با برنامه ریزی و پشتکار مناسب به مقام های بالای کشوری دست یابند .
ایشان در ادامه از زحمات جناب آقای مهندس مصطفوی سرپرست تیم های اعزامی از استان و نائب رئیس کمیته رفاه سازمان ، مربیان ، و یکایک ورزشکاران تقدیر و تشکر نمودند .

 

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • مراسم تقدیر و تشکر از ورزشکاران سازمان
ثبت امتیاز