05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 01 دی 1389
اولين همايش ايمني در كارگاه هاي ساختماني در استان برگزار شد

  اولين همايش ايمني در كارگاه هاي ساختماني در استان برگزار شد

امتیاز: Article Rating

 

((اولين همايش ايمني در كارگاه هاي ساختماني در استان برگزار شد))

در راستاي مقرارت ملي ساختمان بويژه نكات مندرج در مبحث دوازدهم و كاهش تلفات و سوانح ساختماني همايش ايمني در كارگاهاي ساختماني براي مهندسين و پيمانكاران استان  توسط سازمان نظام مهندسي ساختمان استان،اداه كل كار و امور اجتماعي استان وگروه مشاورين به آزما برگزار گرديد.
مهندس رسول بيجار رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان در اين رابطه گفت:
همه ساله در كارگاههاي ساختماني كه بوسيله مهندسين طراحي و نظارت و اجرا ميشود بر اثر عدم رعايت نكات ايمني و حفاظتي شاهد بروز حوادث ناگوار هستيم كه تلفات انساني و مالي بزرگ را در پي دارد كه به همين دليل در بحث مقررات ملي ساختمان بويژه نكات مندرج در مبحث دوازدهم بمنظور تامين ايمني ،بهره وري مناسب،آسايش و صرفه اقتصادي فرد و جامعه  مجموعه اي از ظوابط فني و اجرائي لازم الرعايه در طراحي ،نظارت و اجراي ساختمانها ، وضع گرديده است .
ايشان رعايت مقررات ملي بويژه نكات مندرج در مبحث دوازدهم را مهمترين عامل در كاهش حوادث ناشي از كار در بخش گارگاهاي ساختماني توصيف نمودند. و از مهندسين عضو سازمان موكدا خواستار شدند تا مالكين و مجريان ساختمانها را به تامين لوازم و شرايط ايمني و نيروهاي انساني شاغل در پروژه ها را نيز به استفاده بهينه از آنها ملزم نمايند و هم چنين همكاري و تعامل بيشتر بين اداره كل كار و امور اجتماعي و سازمان نظام مهندسي را در ايجاد كارگاههاي ايمن بسيار تاثير گذار دانستند.


روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان
استان سيستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • اولين همايش ايمني در كارگاه هاي ساختماني در استان برگزار شد
ثبت امتیاز