05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 شهریور 1389

  شركت در جايزه معمار 89

امتیاز: Article Rating
جهت شرکت در مسابقه جایزه معمار 89 تا تاریخ 20/7 مدارک موردنیاز را به آدرس داده شده ارسال گردد .

شرایط شركت :
ساختمان‌های اجراشده پس از انقلاب‌ـ اعم از عمومی و مسكونی‌ـ كه در دوره‌های قبل این جایزه شركت نكرده‌اند، مجاز به شرکت در مسابقه اند. دو موضوع عمومی و مسكونی به‌صورت مستقل از یكدیگر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. در زیرگروه این دو موضوع، پروژه‌های بازسازی نیز در صورتی‌كه دخل و تصرف در اجزای ثابت فضا صورت گرفته باشد (فراتر از دكوراسیون داخلی)، امكان شركت در جایزه را خواهند داشت.
جوایز:
مجموعاً 300 میلیون ریال جایزه نقدی براساس تصمیم هیئت داوران بین برندگان دو موضوع پروژه‌های مسكونی و عمومی تقسیم خواهد شد.
مدارك درخواستی :
ارسال تمامی موارد ذكرشده در زیر ضروری است. فقدان هریك از آن‌ها می‌تواند مانع راه‌یافتن طرح به رقابت شود.
1. پلان‌ها، مقاطع و نماهای لازم با ذكر مقیاس و نام فضاها
2.  نقشه موقعیت و نحوه ارتباط، همجواری و تأثیرگذاری بر (یا تأثیرپذیری از) اطراف، كمبود اطلاعات این بند نمره منفی خواهد داشت.
3.  عكس‌های نسبتاً بزرگ از نماهای خارجی و فضاهای داخلی با شرح هر عكس. برای پروژه‌های بازسازی ارائه عكس‌های قبل و بعد از اجرا الزامی است.
4. توضیحات فنی، نوشتاری (بسیار كوتاه) و ترسیمی لازم درباره معماری، سیستم سازه و سیستم تأسیسات
5.  یك فیلم 100 ثانیه‌ای از ساختمان، شامل نمایش كلیه فضاهای داخلی اصلی و همجواری با اطراف، با فرمتهای قابل مشاهده در ویندوز. فایل‌های دی‌وی‌دی نیز پذیرفته می‌شود. فیلم باید به‌نحوی تهیه شود كه به‌طور كامل فضاها و خصوصیات بنا را نشان دهد. استفاده از روش‌های تصویری كه مانع از نمایش درست بنا بشود، نمره منفی خواهد داشت.
6.  كلیه نقشه‌ها،‌ عكس‌ها و توضیحات می‌بایست روی فوم (Foamboard) به ابعاد 70×50 سانتی‌متر (حداكثر 6 صفحه) چسبانده شده باشند. برای یكی از صفحات باید امكان نصب بر دیوار با استفاده از گیره پیش‌بینی شود. (خواهشمندیم از صفحات چوبی سنگین استفاده نکنید)
7.  نام پروژه، محل اجرا با كروكی و نشانی دقیق، نام كارفرما، نام طراح و همكاران طراحی و سازه و تأسیسات برقی و مكانیكی، نام اجراكنندگان، تاریخ شروع و اتمام ساخت، مساحت زمین و زیربناها باید در یك برگه A4 جدا نوشته شود و روی هیچ‌یك از مدارك مسابقه نام طراح ذكر نشود. نام پروژه، طراح، نشانی، شمارۀ تلفن و دورنگار روی پاكت نوشته شود.
8.  پروژه‌های متعدد متعلق به یك معمار (مشاور) در پاكت‌های جداگانه ارسال شود.
9.  پاكت حاوی مدارك حداکثر تا ساعت 16 روز سه‌شنبه 20 مهر 1389 به دفتر مؤسسه معمارنشر واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از همت، كوچه دیباج، پلاك 6، واحد 6، (تلفن و دورنگار: 80-26400978) تحویل داده شود. مدارك پست شده باید تاریخ 20 مهر را داشته باشند.
10. كلیه طرح‌های شركت‌كننده در رقابت، در معمار (دی ماه سال جاری) ویژه جایزه بزرگ معمار، چاپ خواهند شد.
هیئت داوری:
نام اعضای هیئت داوری به ترتیب حروف الفبا عبارت است از: نادر تهرانی، هادی تهرانی، گیسو و مژگان حریری، نسرین سراجی.
اعلام نتایج داوری و اعطای جوایز در مراسم ویژه دهمین دوره جایزه معمار
جوایز برندگان این دوره طی مراسمی، كه محل برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد، در 30 مهر 1389 اعطا خواهد شد. علاوه‌بر آن برای این مراسم برنامه‌های ویژه‌ای نیز شامل نمایش چند فیلم از جمله فیلم 9 دوره گذشته، و تقدیر از مدیران پروژه‌های بزرگ معماری و شهرسازی عمومی، همچنین صنعتگران و كارفرمایان بخش خصوصی تدارك دیده شده است.
توجه :
علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با دفتر مجله تماس بگیرند و یا به نشانی اینترنتی www.mmemar.com مراجعه فرمایند .
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز