برگزاری سامانه نوبت دهی و سامانه ticketing
امتیاز:
جلسه ریاست سازمان با مسئولان واحدهای مختلف پیرامون راه اندازی سامانه های نوبت دهی تلفنی و سامانه ticketing روز سه شنبه 25 شهریور ماه برگزار شد. در این جلسه الزامات و مقدمات مربوط به راه اندازی این سیستم ها بررسی و مورد بحث قرار گرفت تا خدمت رسانی به مهندسان و شهروندان محترم با توجه به شرایط بیماری کرونا در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد.
سامانه نوبت دهی تلفنی سازمان از مهرماه سال جاری راه اندازی خواهد شد و هدف از آن حفظ سلامتی شهروندان، کاهش مراجعات حضوری و افزایش راندمان کاری است.
لازم به ذکر است سامانه ticketing نیز به منظور ثبت درخواست ها و پیگیری اینترنتی در حال راه اندازی است.