05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 شهریور 1395
گزارش عملکرد تیم تهیه نرم‌افزار یکپارچه سازمان

  گزارش عملکرد تیم تهیه نرم‌افزار یکپارچه سازمان

امتیاز: Article Rating
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای نظم و کیفیت خدمات مهندسی ارائه شده به کارفرمایان و ایجاد توازن و تناسب بیشتر در ارجاع پروژه‌های نظارتی به مهندسان،  اقدام به تهیه نرم‌افزار جدید، کارا و متناسب با نیازهای سازمان نمود. تیم نرم افزاری سازمان به سرپرستی یکی از مجرب‌ترین برنامه‌نویسان بومی استان، از اسفندماه 94 آغاز به کار نمود. در ابتدا تمرکزاصلی  سازمان بر سامان‌دهی سیستم  ارجاع نظارت بود و پس از پیشروی در عملیات اجرایی پروژه نیاز به ایجاد سیستم نرم‌افزاری یکپارچه در تمامی بخش‌های سازمان احساس شد. هدف از ایجاد این سیستم تشکیل بانک اطلاعاتی متمرکز و افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات است. 
کار تهیه نرم افزار از تاریخ  اسفندماه 94  با برنامه ریزی و سیاستگذاری در جلسات هیات مدیره آغاز  و  نیاز به مطالعه میدانی و گردآوری تجربیات سایر سازمان‌ها احساس شد. ازاین رو  نایب رییس اول سازمان به سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان‌های اصفهان، تهران و هرمزگان برای استفاده از تجربیات آن‌ها اعزام شد و با انجام مطالعات اولیه فعالیت تهیه نرم‌افزار وارد فاز عملی گردید.
اعزام سرپرست تیم به استان قزوین برای بررسی روند کار این سازمان، رایزنی سرپرست تیم نرم افزاری با شرکت های مختلف برنامه‌نویس، تشکیل جلسات کارشناسی مشورتی و کارشناسی در سازمان، تشکیل جلسات متعدد کمیته ارجاع نظارت برای بررسی مشکلات نرم‌افزار و راهکارهای موجود و تشکیل گروه کاربران نرم افزار به منظور ورود اطلاعات به سامانه جدید از جمله اقدامات انجام شده تاکنون است.
لازم به ذکر است تیم نرم‌افزاری سازمان با متوسط 12 ساعت کار روزانه در تلاش است تا هرچه سریع تر اهداف سازمان در راه‌اندازی نرم افزاری یکپارچه را محقق نماید. 

به زودی سلسله گزارش‌هایی از عملکرد این تیم و نیز مشکلات و موانع موجود در اختیار اعضای سازمان قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
تصاویر
  • گزارش عملکرد تیم تهیه نرم‌افزار یکپارچه سازمان
ثبت امتیاز