05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 03 اردیبهشت 1392

  استاندار سیستان و بلوچستان: زلزله 7.7 ریشتری شهرستان سراوان بخوبی مدیریت شد

امتیاز: Article Rating
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه حادثه زلزله 7.7دهم ریشتری در شهرستان سراوان، به بهترین نحو ممکن و با همکاری و تعامل کلیه مدیران، علما و مردم؛ مدیریت و اقدامات لازم برای امداد رسانیهای لازم بخوبی انجام شد.
مهندس حاتم نارویی افزود: متاسفانه برخی افراد دچار فراموشی تاریخی می شوند در حالی که باید از حوادث و زلزله هایی که تاکنون در سطح کشور رخ داده، تجربه و درس بیاموزیم.
وی تاکید کرد: در حوادث غیر مترقبه عجله و شتاب مشکل ساز می شود و بنابراین باید با تدبیر و اندیشه؛ این قبیل حوادث را مدیریت کرد.
وی خاطر نشان کرد: رییس جمهور، معاون اول ریاست جمهوری، رئیس و نائب رئیس مجلس، وزیرکشور و سایر مسوولان کشوری و برخی از استانداران سایر استانها بویژه استانهای همجوار با سیستان و بلوچستان از لحظات اولیه زلزله سراوان در تماس با بنده در جریان امور قرار گرفتند و بر کمک رسانی از سایر استانها و اعزام نیرو و امکانات تاکید کردند که ضمن تقدیر از آنها؛ گفته شد که استان سیستان و بلوچستان همه امکانات و توانمندیهای لازم را برای امداد رسانی دارد.
مهندس نارویی تصریح کرد: زلزله شهرستان سراوان در دنیا بی سابقه بود زیرا زمین لرزه ای با این قدرت باید نه تنها سراوان و سوران بلکه تمام استان را زیر و رو و با خاک یکسان می کرد اما به لطف و عنایت پروردگار، دعاها و نمازهای شبانه مردم مومن و خداجوی استان و مهمتر از همه حضور پیکر مطهر شهدای گمنام و تکریم قابل توجه مردم استان به ساحت مقدس آنان، موجب شد کمترین تلفات و خسارات را داشته باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با تقدیر از دستگاههای مختلف و به خصوص ادارات و سازمانهای دست اندرکار و فعال در منطقه زلزله زده و بویژه رسانه های ارتباط جمعی استان، تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و صحیح توسط مسوولان دست اندرکار و رسانه های ارتباط جمعی موجب شد تا شایعات و جوسازیهایی که از سوی رسانه های بیگانه در حال شکل گیری بود، خنثی شود.

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز