05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 26 اسفند 1391
با دستور رئيس جمهور ؛

  با دستور رئيس جمهور ؛

امتیاز: Article Rating
با دستور رئيس جمهور بازپرداخت تسهيلات مسكن مهر از 15 سال به 20 سال افزايش يافت.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازي مهندس علي نيكزاد كه در حاشيه مراسم افتتاح تقاطع غيرهمسطح سپاه شهرستان شهريار سخن مي گفت اظهار داشت: با توجه به پيگيري هاي لازم و درخواست هاي مكرر متقاضيان مسكن مهر با اجراي دستور رئيس جمهور مبلغ اقساط ماهيانه تسهيلات مسكن مهر با طولاني شدن زمان بازپرداخت كاهش مي يابد.
وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: اجراي طرح مسكن مهر در بازگشت به فرمايشات امام خميني (ره) بود ، ازسوي ديگر واگذاري تسهيلات قرض الحسنه ريشه در دين ما دارد و شعار دولت ، پيشرفت همراه با عدالت بوده است.
وزير راه و شهرسازي يادآور شد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبري در ابتداي سال91 ده ها هزار خانه، مسكن و آزادراه ها و بزرگراه ها در كشور ساخته شده اند كه اينها طليعه دهه پيشرفت و عدالت است.
وي خاطرنشان كرد : وزارت راه و شهرسازي براي رسيدن به توسعه، زيرساخت حمل و نقل را در سراسر كشور گسترش خواهد داد.
امروز با حضور وزير راه و شهرسازي علاوه بر افتتاح 11 هزار و 700 واحد مسكن مهر در استان تهران تقاطع غيرهمسطح سپاه شهرستان شهريار همزمان با افزايش ظرفيت محور چيتگر – شهريار به بهره برداري رسيد.
اداره كل راه و شهرسازي استان تهران به منظور روان سازي ترافيك و افزايش ايمني براي هموطنان ساكن در شهريار و ملارد اقدام به طراحي پروژه افزايش ظرفيت محور چيتگر – شهريار كرد، كه اين افزايش ظرفيت همزمان با نصب سيستم روشنايي و نيوجرسي بود. 
اين پروژه با وجود معارضان متعدد از جمله دكل هاي تحت فشار قوي خط اصلي انتقال آب و مالكان خصوصي در ابتداي سال 91 با برنامه ريزي 24 ماهه آغاز شد، كه با تلاش شبانه روزي و همكاري مديران و مسئولان محلي 14 ماه زودتر از زمان پيش بيني شده به اتمام رسيد.
در اين پروژه 10 هزار و 270 متر و رمپ و لوپ، دو دهانه پل 35 متري، 1100 متر بزرگراه 8خطه و 880متر بزرگراه 6 خطه احداث شده است.هزينه تمام شده اين پروژه شامل 7 ميليارد تومان عمليات اجرايي و 12 ميليارد تومان هزينه رفع معارضان بوده است.
اشتراک گذاری
تصاویر
  • با دستور رئيس جمهور ؛
ثبت امتیاز