05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 07 آبان 1397
جلسه تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان برگزار شد

  جلسه تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان برگزار شد

امتیاز: Article Rating

جلسه تودیع و معرفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختما استان سیستان و بلوچستان روز یک شنبه 6 آبان با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد. 

در این مراسم مهندس مالکی مدیر کل راه و شهرسازی استان، از زحمات هیات های اجرایی انتخابات، تشکر نموده و ترکیب تازه هیات مدیره را خوب و امید بخش ارزیابی کرد. وی ضمن تاکید بر لزوم  همکاری اعضای هیات مدیره سازمان در پیشبرد امور، نسبت یه ارتقای کیفیت خدمات مهندسی و افزایش همدلی اعضا ابراز امیدواری کرد.

دکتر کرد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز از انتخابات سازمان به عنوان انتخاباتی فاخر یاد کرد. وی گفت باید تمرکز هیات مدیره بر افزایش پوشش خدمات مهندسی در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان باشد. او در پایان ضمن اشاره به هجمه های مختلف علیه سازمان، افزایش مشارکت اعضا و تلاش برای رعایت قوانین را راهکاری برای مقابله با این هجمه ها عنوان کرد.

دکتر خمر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز در سخنانی مشارکت نسبتا مطلوب مهندسان سازمان را نسبت به سایر استان ها نکته ای مثبت نامید و همدلی اعضای هیات مدیره را بهترین راه برای پیشبرد اهداف سازمان دانست. وی بر لزوم اجماع اعضای هیات مدیره  در تصمیم سازی ها تاکید نمود. 

وی در ادامه  گزارشی مختصر از عملکرد سازمان ارائه کرد 

در پایان اعتبارنامه های هیات مدیره که به امضای وزیر وقت راه و شهرسازی رسیده بود، از سوی معاون استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی، شهردار زاهدان و بازرس سازمان به اعضا تقدیم شد. 

اشتراک گذاری
تصاویر
  • جلسه تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان برگزار شد
ثبت امتیاز