05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: یکشنبه 13 اسفند 1396
دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با شخصیت های سیاسی استان

  دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با شخصیت های سیاسی استان

امتیاز: Article Rating
آیت الله سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان در دیدار با هیات مدیره و ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان:

مهندسین شاغل در دستگاه های اجرایی استان در ساعات غیر اداری می‌توانند در امر نظارت بر پروژه های خویش فعالیت داشته باشند و این به لحاظ قانونی و شرعی هیچگونه منعی ندارد، کسر مبلغی از حساب مهندسین جهت ارایه خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به اعضای خود در اختیار خود مهندسین بوده و هیچ ارتباطی به نامه و بخشنامه ای ندارند که آن را منع کند زیرا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از هیچگونه بودجه دولتی برخوردار نیست.

مولوی عبدالحمید امام جمعه محترم اهل سنت زاهدان در دیدار با هیات مدیره و ارکان سازمان:
در حال حاضر مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نظارت و مدیریت کامل بر پروژه های عمرانی سطح استان دارند و این امر بسیار بهتر از آن است که به روال قدیم و به صورت سنتی مالک و مهندس با یکدیگر در ارتباط باشند ، اعتقاد ما بر این است که مقامات و مسئولان محترم کشور از سازمان نظام مهندسی ساختمان  حمایت نمایند و خودم به شخصه در خصوص نامه های اخیر وزیر محترم راه و شهرسازی  با ایشان وارد مذاکره خواهم شد.

دکتر باقر کرد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان در دیدار با هیات مدیره و ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان:
در صورت حذف مهندسان شاغل در سطح استان جهت ارائه خدمات مهندسی به مالکان، مردم با مشکل جدی مواجه خواهند شد، زیرا  در این استان تعداد زیادی از قشر متخصص از چرخه ارائه خدمات مهندسی در پروژه های عمرانی حذف خواهند شد. در حال ارایه گزارش آماری از وضع موجود و بروز بحران اساسی در این بخش هستیم که به زودی منتشر خواهیم کرد.

مهندس شهنوازی ریاست محترم شورای اسلامی شهر زاهدان در دیدار با هیات مدیره و ارکان سازمان:
حذف بخشی از مهندسان از ارائه خدمات در پروژه های عمرانی باعث تضعیف سازمان نظام مهندسی شده و ضربه بزرگی به چرخه ساخت و ساز شهری وارد خواهد نمود. این مشکل شامل تمامی شهرها خواهد شد، ما هم به عنوان مسئول شوراي اسلامی یک کلان شهر، با مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مکاتبه خواهیم نمود.

جلسه اعضای هیات‌ مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با مهندس علیم یارمحمدی، نماینده محترم مردم شریف زاهدان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

مهندس عربی:«حذف مهندسان شاغل در برخی شهرهای استان به معنای حذف تمام مهندسان دارای صلاحیت حرفه‌ای از چرخه خدمات مهندسی است‌»
مهندس جمشیدزهی:« بخشنامه‌های اخیر وزیر، سبب محروم کردن جامعه از خدمات حرفه‌ای بخشی از مهندسان باتجربه شده که این امر سبب کاهش کیفیت ساخت‌وساز می‌شود.»
دکتر نرماشیری در این جلسه ضمن ابراز نگرانی نسبت به آینده شغلی اعضای سازمان بیان داشت:« سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و ‌بلوچستان توانسته است بدون دریافت هیچ گونه بودجه دولتی، به جغرافیای گسترده‌ی استان خدمات مهندسی ارائه نموده و در کنار اشتغال‌زایی عادلانه،  برای مهندسان خود خدمات رفاهی نیز فراهم آورد.»
مهندس یار محمدی: «پی گیر مطالبات مهندسان در مجلس شوراي اسلامی خواهم بود.»

 

اشتراک گذاری
تصاویر
  • دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با شخصیت های سیاسی استان
  • دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با شخصیت های سیاسی استان
  • دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با شخصیت های سیاسی استان
  • دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با شخصیت های سیاسی استان
  • دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با شخصیت های سیاسی استان
ثبت امتیاز