05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آبان 1396

  اطلاعیه شورای مرکزی سازمان برای تهیه طرح اسکان موقت آسیب دیدگان زلزله غرب کشور

امتیاز: Article Rating
شورای مرکزی ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت هموطنان عزیز در زلزله اخیر غرب کشور، در راستای توجه به بند د ماده 114 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که از وظایف شورای مرکزی،جمع آوری کمک های داخلی و بین المللی جهت کمک به دستگاههای مسئول در امر امداد و نجات در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه ذکر شده است، از آنجا که مسأله اسکان موقت عزیزان حادثه دیده بسیار قابل توجه است، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در نظر دارد نسبت به تهیه طرح ، برای اسکان موقت اقدام نماید. لذا خواهشمند است طرح و یا طرح های مد نظر را با رعایت نکاتی از قبیل مقرون به صرفه بودن، امکان حداقل یک خانوار با 5 نفر جمعیت و یا سالن هایی برای اسکان چند خانوار، ساخت سریع ، سبک بودن،  و کارآمد بودن مصالح(دیوارهای سبک پیش ساخته، چادرهای سبک، کانکس، سازه فلزی و ...) ، نوع سازه بکار گیری برای اسکان موقت و مقاوم بودن در برابر باران و باد، تامین آسایش حرارتی و ... حداکثر تا تاریخ 30-8-96به نشانی زیر ارسال نمایند.
قابل ذکر است به طرح های ارزشمند  و قابل اجرا که قطعا دارای ارزش معنوی می باشد هدایایی از سوی شورای مرکزی تعلق خواهد گرفت.

آدرس : تهران-بالاتر از میدان ونک-خیابان شهید خدامی-خیابان تک شمالی-پلاک 1- سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی -کدپستی : 1994643113 تلفن: 88887111-42605000
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز