05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: پنجشنبه 30 شهریور 1396
افتتاح ساختمان مجتمع رفاهی-اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در چابهار

  افتتاح ساختمان مجتمع رفاهی-اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در چابهار

امتیاز: Article Rating

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان بلوچستان مجتمع رفاهی-اداری این سازمان را در زمینی به مساحت هزار متر مربع و متراژ ساختمان هفتصد و پنجاه متر مربع در شهرستان چابهار افتتاح نمود. 
این ساختمان در دو بخش اداری و رفاهی و با هدف ترویج مقررات ملی ساختمان در استان پهناور سیستان و بلوچستان با نگاه ویژه به سواحل مکران و نیز ارائه خدمات رفاهی به حدود چهار هزار عضو این سازمان، ساخته  شده است.
مراسم افتتاحیه روز شنبه مورخ 25 شهریور 96 با حضور مدیران استان سیستان و بلوچستان شامل: معاون عمرانی استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم شریف چابهار در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل استاندارد استان، معاون مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان، معاون فرماندار چابهار، شهردار چابهار، رئیس شوراي اسلامی شهر چابهار، ریاست سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری استان، هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، بازرسان سازمان استان، هیات رئیسه نمایندگی سازمان در چابهار، و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شرکت نمودند.
دکتر کامبیز نرماشیری ریاست سازمان استان در مراسم افتتاحیه این مجتمع بیان داشت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حدود نیم میلیون نیروی متخصص فنی دارای پتانسیل فنی بالایی است که در سطوح مدیران و کارشناسان در ارگانهای مختلف نقش آفرینی می کنند. ایشان با اشاره به ظرفیت سازمان در استان، اظهار داشت: "با ساخت و توسعه نمایندگی چابهار، سازمان می تواند کمک بیشتری در طرح توسعه سواحل مکران داشته باشد." ایشان همچنان با اشاره به مخاطرات طبیعی سواحل مکران نظیر زلزله و سونامی، لزوم ایجاد سازه های مستحکم و نقش سازمان برای طراحی، نظارت و اجرای آنها در این منطقه را بر شمرد.
در انتهای مراسم، افتتاح ساختمان انجام شد.
اشتراک گذاری
تصاویر
  • افتتاح ساختمان مجتمع رفاهی-اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در چابهار
ثبت امتیاز